Blog 1 -
 Jennifer Heylen Bikini Bikinisonline.eu  thumbnail

Jennifer Heylen Bikini Bikinisonline.eu

Published Jan 27, 25
2 min read
[=headercontent] Sydney Sweeney Bikini [/headercontent]

De controle over de markpositie is uiteraard laag. zwarte bikini. RationalisatieNa het ontwikkelen van een merkenportfolio komt het eropaan deze in balans te houden en onderling op elkaar af te stemmen - bikini kopen bikinisonline.eu - Bikini winkel - sport bikini. Als in een portefeuille heel veel gerenommeerde merken zitten dan is de expertise ook gericht op het onderhouden daarvan en kost het relatief veel moeite prijsvechters te onderhouden



Een nadeel van te veel rationalisatie is dat leemtes in de markt nu gemakkelijk ingenomen kunnen worden door kleine, flexibele bedrijven. bikini decathlon bikinisonline.eu. Bohemian Strandkleedjes bikinisonline.eu. Succesvolle merken gaan niet alleen de grenzen over om daar de markt te verkennen, tegenwoordig gebeurt het ook uit concurrentieoverwegingen. teen bikini bikinisonline.eu. Groene Bikini koopjes bikinisonline.eu. Men bestrijdt een concurrerend merk expres op de thuismarkt en hoopt daarmee zijn positie in andere landen te verbeteren

Men probeert het de concurrent op de eigen thuismarkt met fighter brands zo moeilijk mogelijk te maken, zodat zijn handen daar gebonden worden (Rode bikini kopen). Dit heet het ‘taking the foreign groud’ principe (cyell bikini bikinisonline.eu). Maar naast strategische doelen blijven financiële doelen bij het betreden van de buitenlandse markt natuurlijk ook van betekenis. marie jo bikini bikinisonline.eu. Een belangrijke kwestie is verder of in een internationale merkenstrategie gestreefd moet worden naar standaardisatie of juist naar adaptatie



Bij de eerste wordt veel rekening gehouden met de lokale omstandigheden, waarbij vragen als welke afwijkingen kunnen we accepteren, voorop staan, bij een convergerend proces van standaardisatie wordt bewust naar een mondiaal product toegewerkt - fourchette et bikini - camille dhont bikini - bikini meisjes. Divergerende standaardisatie is goedkoper en vaak ook succesvoller (marlies dekkers bikini). Hoever standaardisatie moet gaan is afhankelijk van een aantal factoren



Het merkimago is in het ene veel sterker dan in het andere, et cetera - panache bikini bikinisonline.eu. Dat kan vaak leiden tot parallelimport. dua lipa bikini bikinisonline.eu. Aard van het product. Industriële producten zijn makkelijker te standaardiseren dan consumptiegoederen - Bikini online. Dat geldt al helemaal voor diensten (Dierenprint bikini bikinisonline.eu). Omgevingsfactoren spelen verder ook een rol. Hoe is het klimaat en hoe zit het met de voorraadbronnen? Ook politieke en sociaal-economische verschillen kunnen een rol spelen

Latest Posts

Meer Kwalitatief Groen

Published Jan 28, 25
8 min read

Luxe Tuinhuizen

Published Jan 28, 25
4 min read

Tuinaanleg - Een Tuin Voor Kinderen Creëren

Published Jan 28, 25
8 min read